2006. júl 29.

Hello, MOTO

írta: korbelygyorgy
Hello, MOTO

Kettős teszt volt az alábbi: egyrészt megnéztem, az új adminon átjön-e az e-mailről küldött blogbejegyzés, másrészt hogy új telóm - Motorola L7 - e-mail kliense normálisan, biztonsággal átküldi-e a megadott speciális címre az üzenetet. A kísérlet sikerült a jelek szerint, bár kíváncsiságból egy képecskét is csatoltam, ami azonban nem került fel - talán majd nemsokára ezt is lehetővé teszi a rendszer.

Kettős teszt volt az alábbi: egyrészt megnéztem, az új adminon átjön-e az e-mailről küldött blogbejegyzés, másrészt hogy új telóm - Motorola L7 - e-mail kliense normálisan, biztonsággal átküldi-e a megadott speciális címre az üzenetet. A kísérlet sikerült a jelek szerint, bár kíváncsiságból egy képecskét is csatoltam, ami azonban nem került fel - talán majd nemsokára ezt is lehetővé teszi a rendszer.

Az idő nem túl régen érett meg egyébként arra, hogy nyugállományba küldjem a Sony Ericsson Z600-ast, amivel egyébként elégedett voltam alapjában, azonban néhány apó, ámde annál bosszantóbb momentum elkezdett a napi munka rovására menni. Ilyenek, mint a lötyögő flip, a nem túl üzembiztos bluetooth, az egyre gyakoribb lefagyások, meg hát a töltés bizonytalanságai.

Nagy dilemmám az volt - a Sziámi után szabadon -, hogy "nem tudom eldönteni szívem, Motorola vagy Sagem", melyek nagyjából azonos kategóriák - legalábbis árban. A Sagem paraméterei jobbak ugyan (például EDGE, 35 MB memória, rádió stb.), ámde nem találtam egy tesztet sem profik tapasztalatairól, meg aztán a fogyasztói társadalom gyermeke vagyok én is, így a már bejáratott márkát választottam, rádió nélkül, GPRS-szel, hat megás memóriával. Viszont nagyon korrekt készülék, megabiztos bluetooth-kapcsolattal, remek multimédiás képességekkel (például az Opera Mini szinte száguld a korábbi telóhoz képest). S ami még nagy örömömre szolgál: a mini USB-csatlakozás nem csak adatátvitelre alkalmas, hanem szimpla töltésre is, sőt a gyári töltője is a mini USB-bemenetre csatlakozik. Ami azt jelenti, hogy a töltőt nyugodtan itthon is felejthetem, valahol csak akad egy szimpla mini USB-kábel...

Ja, és telefonálni is lehet vele! :)

Szólj hozzá

mobil blog