2006. aug 26.

Keresztelő

írta: korbelygyorgy
Keresztelő

Hédi Alíz lányunk keresztelője jegyében telt a mai nap, részletek a Babablogon. Nem vagyunk persze gyakorló evangélikusok, még csak gyakorló keresztények sem, jómagam egyfajta privát kereszténységben élek, amelyre a huszadik század elejének ébredési mozgalmai vannak legnagyobb befolyással, Erika egy másfajta privát sprituális világot épített fel magában, a család viszont protestáns, elfogadjuk hát a tradíciókat: legyen egy közösségi esemény, ahol a kisgyermeket először ünneplik szervezett keretek közt.

Hédi Alíz lányunk keresztelője jegyében telt a mai nap, részletek a Babablogon. Nem vagyunk persze gyakorló evangélikusok, még csak gyakorló keresztények sem, jómagam egyfajta privát kereszténységben élek, amelyre a huszadik század elejének ébredési mozgalmai vannak legnagyobb befolyással, Erika egy másfajta privát sprituális világot épített fel magában, a család viszont protestáns, elfogadjuk hát a tradíciókat: legyen egy közösségi esemény, ahol a kisgyermeket először ünneplik szervezett keretek közt.

Nagyon szolid parti volt apósomék kertjében, szűk körben, bár egész napos programnak, így nekem soknak bizonyult, nem is a netfüggés miatt, az Opera Mini velem volt, nem is munkamánia, mert nincs égető feladatom, sokkal inkább azért, mert elszoktam én már arról, hogy felesleges dolgokról beszélgessek és úgy tegyek, mintha érdekelne. De ez az én antiszociális beállítottságom, nevezhetjük tahóságnak is, szóval én aktívabb dolgokkal szeretem elütni a nagyon kevés szabadidőmet.

Hédi Alíz egyébként jól viselte a megpróbáltatásokat, bár az ugyancsak most keresztelt két fiú, Boti és Soma jobban viselkedtek, ami azért jó kis kilátás egy friss lányos apának :)

 

Szólj hozzá

hedi