2007. feb 11.

Szezonnyitó

írta: korbelygyorgy
Szezonnyitó

Önarckép, bringával, készült ma délelőtt Gyopárosfürdőn. Húsz kilométert tekertem le 2007-es bevezetőként, remélem, nem elkiabált szezonnyitóként. Az útvonal a szokásos elkerülőutas megoldás volt, gyakorlatilag Külsőmonor és Gyopárosfürdő érintésével kerültem meg félkörben a várost.
Jelentem, erővel kitűnően bírtam a hosszú kihagyás ellenére is, a szuflával már több gond volt, de hát még mindig dohányzom, így nem csoda. (Az erőnlétben meg közrejátszik, hogy azért esténként, ha nem is teljes erőbedobással, de rendszeresen szobabiciklizek).
Egyébként bringás sporttársaimnak sem mertem szólni így az első bevetés alkalmából, ők, ugyanis szorgalmasabbak nálam, így ha mégis gondjaim támadtak volna, csak kolonc lettem volna a nyakukon, de legközelebb...
Szólj hozzá

bringa