2007. jún 02.

61 év, 61 kilométer, 61 dézsányi esővíz

írta: korbelygyorgy
61 év, 61 kilométer, 61 dézsányi esővíz

Még ha nyögvenyelősen is indult, de megvolt a 61 kilométeres túra, részletes beszámoló a Beolon, képek, videók holnap.

A nehéz indulás oka az eső volt, ami meglehetősen vadul kezdett el esni nem sokkal dél után. Ebéd után engedélyeztem magamnak egy kis alvást, s mivel úgy láttam, hogy nem is hagyja abba, a tervezett első ébresztő után folytattam a szundikálást. Kettőkor egy telefonhívás ébresztett: lesz-e indulás? A választ áthárítottam a projektfelelős tagtársra, viszont egy másik telefonhívás révén megtudtam: lesz indulás, csak egy kicsit később, mivel elállt az eső, igaz, brutális felhők gyülekeztek nyugat felé, amerre indulni készültünk. Rohamtempóbal felöltöztem (persze esőkabátot nem vittem), irány az Eötvös tér, ahol már több mint harmincan gyülekeztek.

Még ha nyögvenyelősen is indult, de megvolt a 61 kilométeres túra, részletes beszámoló a Beolon, képek, videók holnap.

A nehéz indulás oka az eső volt, ami meglehetősen vadul kezdett el esni nem sokkal dél után. Ebéd után engedélyeztem magamnak egy kis alvást, s mivel úgy láttam, hogy nem is hagyja abba, a tervezett első ébresztő után folytattam a szundikálást. Kettőkor egy telefonhívás ébresztett: lesz-e indulás? A választ áthárítottam a projektfelelős tagtársra, viszont egy másik telefonhívás révén megtudtam: lesz indulás, csak egy kicsit később, mivel elállt az eső, igaz, brutális felhők gyülekeztek nyugat felé, amerre indulni készültünk. Rohamtempóbal felöltöztem (persze esőkabátot nem vittem), irány az Eötvös tér, ahol már több mint harmincan gyülekeztek.

 

Útközben csak egyszer áztunk el, de nagyon, Árpádhalom és Nagymágocs között, vagy félórán át áztunk. Fel is merült, hogy lerövidítem az utat, hazaindulok (mivel bőrig áztam és nincs két éve, hogy elég komoly tüdőgyulladásom volt), ám mégis a folytatás mellett döntöttem. Jól választottam, mert azt követően gyönyörű lett az idő, gyorsan megszáradtam és simán visszaértünk a városba, ahol emléklapot kaptunk és - micsoda meglepetés, profi szervezés - palacsinta várt bennünket Misinszki mester nagyobbik lánya jóvoltából, aki persze szintén OKÉ-tag.

Szólj hozzá

bringa oke