2007. júl 15.

Vissza a városba

írta: korbelygyorgy
Vissza a városba

... és megint itthon - hiába volt laptop meg mobilinternet, talán még idő is lett volna odavetni valamit, de nem jött össze a napi bejelentkezés. Szerencsére azért nem maradt senki hírek nélkül, mert például itt a Freeblogon a Fesztblog azért Hegyaljáról is beszámol. Bár még nem néztem szét alaposan, azt tudom, hogy a mainstream média is kiemelten foglalkozott velünk, köszönhetően elsősorban annak a demonstrációnak, melyet helyi környezetvédők szerveztek a hatalmas kamionforgalom elleni tiltakozás jegyében. Szerénységem például látszott egy kicsit az RTL szerda esti híradójában - sajnos nincs meg a videó -, amint bringával tekerek én is a világörökségért - még inkább a fesztivál ismertségéért :)

... és megint itthon - hiába volt laptop meg mobilinternet, talán még idő is lett volna odavetni valamit, de nem jött össze a napi bejelentkezés. Szerencsére azért nem maradt senki hírek nélkül, mert például itt a Freeblogon a Fesztblog azért Hegyaljáról is beszámol. Bár még nem néztem szét alaposan, azt tudom, hogy a mainstream média is kiemelten foglalkozott velünk, köszönhetően elsősorban annak a demonstrációnak, melyet helyi környezetvédők szerveztek a hatalmas kamionforgalom elleni tiltakozás jegyében. Szerénységem például látszott egy kicsit az RTL szerda esti híradójában - sajnos nincs meg a videó -, amint bringával tekerek én is a világörökségért - még inkább a fesztivál ismertségéért :)

Jót mulattam, amikor többen is felhívtak ezzel kapcsolatban: szegény sporttársaim alig egy hete letekerték az Orosháza-Zomba-Orosháza távot öt nap alatt, mintegy kulturális-hagyományőrző missziót és még egy nyomorult sajtóközleményt sem nyomtunk ki, erre én a laza, borozással dúsított húsz kilométerem pedig bekerült a főműsoridőbe - ha mindenáron szimbólumokat akarunk gyártani mindenre, akkor ez a szitu sajna nagyon is igaz napjainkra: ha ők is magukkal vitték volna Dorinát meg Pély-t, biztos ott lohol mögöttük öt tévéstáb (hozzáteszem: az OKÉ kommunikációs felelőseként én is sáros vagyok, hogy nem ment ki semmi, de nagyon bolond volt az a hetem - hamarosan pótoljuk).

Egyébként a YouTube tele van friss hegyaljás tartalmakkal, ízelítőül a téma, amiről beszéltem:

 

Szólj hozzá

hegyalja fesztival