2007. okt 17.

Szuperdoboz

írta: korbelygyorgy
Szuperdoboz

Irigykedve figyelem, hogy mekkora promócióval indul a Superbox. Kora reggel az egyik - a webkettőre egyébként nem túl fogékony - kollégám hívta fel rá a figyelmemet, aztán kaptam néhány emilt, sajtóközleményt, este pedig rss-szemle közben jónéhány cikkben és blogpostban találkoztam vele. Nem volt még időm alaposan átfutni, bár regisztráltam. Első ránézésre, illetve a leírások elolvasása után a következőkre emlékeztet azonnal, mintha csak egy webkettő-hipergyűjtemény szeretne lenni: egy kis Netvibes, egy kis iWiW, egy kis blog, egy kis freeweb, és persze MySpace így első látásra.

Irigykedve figyelem, hogy mekkora promócióval indul a Superbox. Kora reggel az egyik - a webkettőre egyébként egyáltalán nem, sokkal inkább a butuska celebhírekre fogékony - kollégám hívta fel rá a figyelmemet, aztán kaptam néhány emilt, sajtóközleményt, este pedig rss-szemle közben jónéhány cikkben és blogpostban találkoztam vele. Nem volt még időm alaposan átfutni, bár regisztráltam. Első ránézésre, illetve a leírások elolvasása után a következőkre emlékeztet azonnal, mintha csak egy webkettő-hipergyűjtemény szeretne lenni: egy kis Netvibes, egy kis iWiW, egy kis blog, egy kis freeweb, és persze MySpace így első látásra.

Valószínűleg az it-keménymag le fogja húzni, mivel túl populáris, én viszont hasznosnak fogom talán tartani azért, mert jelenleg elképesztően kevesen használnak ilyen típusú technológiákat, jó, ha a hírkereső-típusú site-okig eljutottak. Ha a Superbox tömegcikké válik, az azzal jár, hogy sokan rákapnak az rss-típusú hírgyűjtésre, ami szerintem rendkívül fontos iránya az online kommunikációnak.

Ahogy elnézegetem, nem jómagam nem leszek rendszeres használója, hiszen a szolgáltatásai közt semmi új nincs, jobb nekem hírolvasó gyanánt a Google Reader, saját kezdőlapnak pedig az iGoogle, önfényezésre meg a blogom:) Viszont kisebb projektek bemutatására szerintem teljesen alkalmas, például az OKÉ-nál kifejezetten bajban vagyunk, mert a honlapunk karbantartása elég időigényes, hiszen egy fapados html-es cuccról van szó, egy blog pedig alkalmas is meg nem is erre, viszont egy ilyen oldal... Hmmm, majd meglátjuk.

Szólj hozzá

web2 superbox