2008. feb 23.

Minden út Pekingbe...

írta: korbelygyorgy
Minden út Pekingbe...



Visszaszámlálás: már csak két hét Léna indulásáig. Minden út előtt azt mondtam/mondtuk, hogy őrült vállalkozás (csángóval indult, aztán Albánia, majd egy kudarcba fulladt, illetve egy sikeres európai túra, most pedig Kína). Ketten vágnak neki Berta Pistával, akit én a korábbi bringás napok egyik szponzoraként ismerek csak, de szinte minden segítő háttér nélkül, azaz nem megy velük autó, orvos, ilyenek. Tisztában vagyok vele, hogy kitartással, erőnléttel nem lesz baj, és csak imádkozni tudunk, hogy az út biztonsági, pszichikai, jogi (értve ezen az érintett országok bürokráciáit) feltételei is adottak legyenek.



Visszaszámlálás: már csak két hét Léna indulásáig. Minden út előtt azt mondtam/mondtuk, hogy őrült vállalkozás (csángóval indult, aztán Albánia, majd egy kudarcba fulladt, illetve egy sikeres európai túra, most pedig Kína). Ketten vágnak neki Berta Pistával, akit én a korábbi bringás napok egyik szponzoraként ismerek csak, de szinte minden segítő háttér nélkül, azaz nem megy velük autó, orvos, ilyenek. Tisztában vagyok vele, hogy kitartással, erőnléttel nem lesz baj, és csak imádkozni tudunk, hogy az út biztonsági, pszichikai, jogi (értve ezen az érintett országok bürokráciáit) feltételei is adottak legyenek.

Kommunikációs szempontból úgy tudom, nem lesz baj, hiszen a T-mobile-tól egy-egy kommunikátort és grátisz szolgáltatást kaptak, továbbá lesz náluk műholdas telefon is, ami tudtommal a kietlen vidékeken is használható. Az utat követni elvileg a korábbi formában tudjuk, azaz a saját honlapján olvasható lesz a túra blogja, amit nem közvetlenül ők töltenek, hanem a telefonos/sms-es infók alapján Zsedényi Peti. Ezeket az infókat terveim szerint heti, kétheti rendszerességgel ismertetjük a Beolon, illetve ha kiemelkedő hírértékű esemény történik, azt breaking newsként kezeljük.

És persze nem marad el a szokásos kíséret sem: március 9-én reggel indul a túra Orosházáról (a fővárosban előző nap, a Campona elől), jelenlegi tudásom szerint Biharkeresztesen lépnek ki, tehát nagy valószínűséggel a szokott módon megy a kíséret.
Szólj hozzá

olimpia bringa beol léna