2008. már 10.

Hétvége, egyszuszra

írta: korbelygyorgy
Hétvége, egyszuszra

(Végre müxik a rendszer, el sem szállt ez a hajnali poszt, íme)

 Csak tőmondatokban, mert leragad a szemem.

- Megvolt a katolikus konferencia, a várakozásaimnál jobb volt, kellemes csalódást jelentettek azok a fiatal arcok - egyházi és médiaoldalon egyaránt -, akikkel szombaton média és közszolgálat dolgairól beszélgettünk az előadóteremben és persze a folyosón. Mondjuk internetről elég kevés szó esett, de nem is sokan voltunk ott.

- Léna elindult. Erről sok újat mondani nem tudok, Léna-dosszié itt, indulási videó pedig alul. Sajnos csak Nagyszénásig tudtam velük tekerni, kedvem tovább is lett volna, de vissza kellett fordulnom.




- És persze megvolt a népszavazás is, melyről szerintem nemigen posztoltam itten, mert túl sok mondanivalóm nem volt róla. A kialakult helyzet persze izgalmas. A magam részéről ahhoz a törpe kisebbséghez tartozom, amely érvénytelen szavazatot adott le. Elmentem, mert demokrata vónék, viszont ezt a népszavazásos őrületet nem tartottam valami nagyra, főleg a kérdésk tárgya miatt.

Szólj hozzá

népszavazás katolikus léna