2008. már 25.

Veszíts el egy...

írta: korbelygyorgy
Veszíts el egy...

Úgy tűnik, sikeresnek bizonyul Buzai Csabiék projektje, a Veszíts el egy könyvet, a Beol is teljes mellszélességgel mellé állt (sőt: azon ritka események egyike, hogy a printbe is én írtam meg, mert a területileg illetékes kollegina ma nem dolgozott). De úgy látom-hallom, hogy az országos média is rámozdult, hazafelé a kocsiban az mr1 összeállítását hallgattam meg. Persze, nem egy olvasó népért mozgalom, például én sem azért olvasok mostanában elegendő könyvet, mert nem találok egyet a váróteremben, hanem azért, mert nincs rá időm - de ki tudja.

Félig-meddig tréfásan úgy válaszoltam a szervezőknek, amikor először tájékoztattak, hogy annyira jó az ötlet, hogy tovább fejlesztjük: az online kultúra népszerűsítése érdekében meghirdetjük a Veszíts el egy laptopot! mozgalmat, annak valószínűleg nagyobb foganatja lenne, legalábbis az output oldalon :)

Szólj hozzá

beol buzai csaba konyvtár