2008. jún 04.

Rouge

írta: korbelygyorgy
Rouge

Megint találtam valamit, úgy látszik, ez mostmár egy tatás, nosztalgikus blog lesz. No nem túl messzire, csak másfél évtizedre megyünk vissza, ráadásul a zene szerintem most is modern. Olyan indie poprock-féle, ami mostanában megint megy, hallgassál csak Petőfit egy órán keresztül.

Ez a banda a Rouge és nem szégyen, ha nem nagyon hallottál róla, én is elég keveset tudok a bandáról. A kazettájukra véletlenül akadtam a kilencvenes évek elején, koncertjét soha nem láttam, illetve egyszer játszottak volna a Republic előtt (amikor a Republic még nem volt ennyire mainstream), de elmaradt mindkét koncert.

Annyit lehet még tudni, hogy Csapó Gyulának hívták a banda frontemberét, aki most a pénzügyi szférában nyomul, korábban az ATV nevű csatornán a Rocktükör egyik műsorvezetője volt. 

Szóval megint itt van valami, ami talán örökre az enyészeté, egy meghallgatást szerintem megér... A felvétel pedig azért ilyen rossz, mert fapados módszerekkel lett digitalizálva: magnóról bejátszva pc-re, majd CoolEdittel rögzítve.

Szólj hozzá

nosztalgia rouge