2008. júl 31.

Csapágygyilkolás

írta: korbelygyorgy
Csapágygyilkolás

Vagy csak egy sokszorosan peches lúzer vagyok, vagy az őrangyalom nagyon óv valami részeg kamionostól, de műszaki hiba miatt a héten két ígéretes bringázás is füstbe ment.  Kedden a keróm jobb első kerekéből jött kávédarálószerű hang, amit másnap orvosolt is a szerelő (Keró Depó, ez itt a reklám helye). Amikor kész lett, rá sem ültem, csak feldobtam a tetőcsomagtartóra és hazahoztam. Aztán ma délután újabb túra indult volna, a hang azonban továbbra sem szűnt meg, a középső agy is rákezdett a darálásra. Szerencsére még zárás előtt történt, így a bringa most ott van a műhelyben és nagy valószínűséggel holnap délutánra kész lesz.

A kattogás oka a csapágyak elkopása volt, az történt ugyanis, hogy  hazaérve Zánkáról az autómosóban elég durván lesterimóztam a brutálisan sáros kerót, így a nyomás hatására a csapágyak kilazultak és elkezdték egymást darálni.

Lehet, hogy sem ez, sem az nem vagyok, csak egy idióta, alacsony műszaki IQ-val, egyben szerencsés flótás is, hogy a műszaki hiba még a városban megmutatkozott, nem mondjuk Nagymágocs alsóról kellett megszerveznem a mentést.


Szólj hozzá

bringa autómosó zánka