2008. aug 17.

Nyári élmény betonkeverővel és Béla öccsével

írta: korbelygyorgy
Nyári élmény betonkeverővel és Béla öccsével

A Beol indított egy szokásos kis nyárvégi kötelező félbulvár akciót, nyakonöntve egy kis webkettővel (ossza meg a netes közösséggel nyári élményeit, küldjön képet, videót blablabla, a legjobbak éttermi vacsorát nyernek.) S hogy micsoda kreativitás van egy napi tízezres (egyedi látogatói) megyei site holdudvarában, íme egy zseniális bejegyzés. 

Gondoltam hozzászólok. Nagyon jól jönne az a vacsora. Már vagy tíz éve nem voltunk sehol nemhogy vacsorázni. Hol töltöttem a nyarat? Milyen élményben volt részem? Nos a nyarat a betonkeverő mellett töltöttem. Itt dolgozok feketén, vagyis inkább barnán. Társam a Béla olyan kőmüves féle vele töltöttem a nyarat meg mint mondtam a betonkeverővel. Milyen élményem volt? Volt több is. Az egyik helyen marhapörkűtet kaptunk ami igen finom volt, no meg pálinkát és sört is. Másik élményem akkor volt amikor elromlott a keverő és hamarabb mentem haza. Az asszony meg ott fetrengett a Béla öccsével. Sajnos videjó nem készült mert nem gondoltam, hogy szükség lehet rá.

Szólj hozzá

békés megye beol viharsarok