2010. már 07.

Váratlan szombat esti találkozás R. B. kapitánnyal

írta: korbelygyorgy
Váratlan szombat esti találkozás R. B. kapitánnyal

Este véletlenül elcsíptük a Hír Tv-n Radics Bélát, egész pontosan a róla hét évvel ezelőtt készült dokumentumfilmet, ami egész jól összefoglalja a magyar rock egyik legnagyobb legendájának történetét.

Nekem nagyon kevés személyes Radics Béla-élményem van, hiszen nem voltam húsz éves, amikor meghalt, néhányszor láttam a budai ifiparkban, egyszer középiskolás koromban még piáltam is vele, sőt megkínált a cigijéből (nagy dolog ez ám egy tizenéves rockernek), szóval ilyenek, viszont a zenére gyakorolt hatásával nagyon is tisztában vagyok és szerintem mindenki.


Nem kellett volna meghalnia, természetesen, de vajon lenne-e ma legenda, ha túléli a nehéz éveket, nem lenne esetleg ő is egy szánalmas rockveterán, akiken jókat mulatunk? - adódik a teljesen természetes kérdés, de szerintem nem, mert aki huszas-harmincas éveiben nem alkuszik meg, az később sem valószínű...

 

 

Szólj hozzá

radics béla