2010. jún 09.

Sikeres kutyaprojekt

írta: korbelygyorgy
Sikeres kutyaprojekt

Öröm a családban a kiskutyaáldás, még nagyobb öröm, ha sikerül is gazdát találni a kis dögöknek.

Jelentem, a webegyes, webkettes, illetve a hagyományos szájról-szájra kommunikációs sikeresnek bizonyult és az ötből négy kiskutya talált gazdit, illetve mind az öt, hiszen egyet megtartunk.

Tegnap egy kiskutya Mezőkovácsházára, egy pedig Szarvasra került. Úgy tűnik, ma délután Békésre visznek egyet, s arra is legalább nyolcvan százalékos esély van, hogy a negyedik szintén Mezőkovácsházára kerül: ezt saját tesója "ajánlotta be" azzal, hogy valaki meglátta, megszerette és ilyet akart. 

 

 

Ő került Mezőkovácsházára....

Mostantól senki ne mondja, hogy a nem kívánt/meggondolatlanul megvásárolt, befogadott stb. kutyának nem lehet megtalálni a jó gazdáját. Nincs ehhez szükség semmiféle marketinges ismeretre, csupán jól elhelyezett hirdetésekre.

Azon túl, hogy csináltam egy Facebook-oldalt (ez közvetlen gazdát nem hozott ugyan, de 100 rajongót igen, illetve a linket tovább tudtam küldeni, ezzel megspróroltam az e-mailes képcsatolási hercehurcát), twittereztem, blogoltam, feltettem három helyre: e-dog.hu, jó, kutyaapro.hu és a jófogás.hu oldalakra. Ezáltal megtehettem azt is, hogy visszautasíthattam olyan érdeklődőt, aki nagyobb tételben vitt volna kiskutyát. Nem állítom, hogy ez volt a terve, de nem vettem volna a szívemre, ha bármelyik Bonnie-kölyök is egy laborban végzi a kozmetikai ipar nagyobb dicsőségére.

 

 

... ő pedig Szarvasra

Szólj hozzá

kutya facebook bonnie