2010. okt 07.

Barátok közt

írta: korbelygyorgy
Barátok közt

Nem vagyok nagy ismerősvadász, például az általam ismert híres emberekkel sem szokásom kérkedni, rájuk nyomulni, esetleg Facebookon, iWiW-en bejelölgetni őket, sőt még közös képek sem nagyon készülnek, legalábbis az én kezdeményezésemre soha. A maiakról is csak azért írok néhány sort, mert mindkét beszélgetés izgalmas volt, még az is, amiről azt gondoltam, kötelező gesztus lesz csupán a bulvárfogyasztó nagyközönségnek.

Eredetileg mára csak Fodor Zsóka szerepelt a naptárban, a nemzet Magdi anyusa Békéscsabán próbál ugyanis, ő lesz Cecília a Csárdáskirálynőben, ennek kapcsán hirdettünk vele online interjút.

Kora délután bejelentkezett Farkas Zoli, az Ektomorf gitárosa, akivel már hetek óta készülök interjúzni, persze nem online, hiszen félek, hogy mivel az ő zenéjük meglehetősen rétegzene a rétegzenében, nem sok értelmes kérdésre számíthat.

S mivel már nem sokáig lesz itthon, október közepén visszautazik Németországba, így Fodor Zsóka elé beillesztettem. Anyag felvéve, ha lesz időm, megírom, sőt, ha jól sikerült a felvétel, podcast is lesz belőle, ugyanis a mobilom diktafonjára rögzítettem a beszélgetést.

Aztán jött "Magdi anyus", akiről csak jókat tudok mondani: viszonylag sok és - bármilyen megdöbbentő - értelmes kérdést kapott, nem cikizték és nem csak buta RTL-kompatibilis kérdéseket kapott, hanem tényleg jókat és szerintem a válaszok is jók.

Ez volt tehát az én celebnapom, tűz és víz, fekete és fehér, operett és trash metál, mégis egységbe fogta, hogy jó emberekről van szó. Mindennek persze nagy böjtje az volt, hogy a délutános ügyeletem a szokásosnál is pörgősebbre sikeredett, mi több, néhány utómunkát most este vagyok kénytelen megcsinálni.

 

Szólj hozzá

magdi anyus fodor zsóka ektomorf farkas zoli