2011. júl 25.

Még egy kis Hegyalja...

írta: korbelygyorgy
Még egy kis Hegyalja...

... merthogy nagyon keveset írtam kedvenc nyári egy hetemről, ami ugyebár már 12. volt. Nehéz egy ilyen élménybeszámolót összehozni, különösen egy hét távolából, inkább csak apró kis mozaikok vannak, amik sztorizás szintjén jönnek elő.

Mertünk nagyot álmodni, ám ez sajnos - tőlünk független okok miatt - elmaradt a három magyarajkú környezetvédelmi miniszter találkozója, (Szlovákiában Nagy Józsefnek, Romániában Borbály Lászlónak hívják a zöld ügyek fő felelősét), eljött viszont Fazekas Sándor VM-csúcsminiszter és elmondható, jól sikerült a látogatás. Amikor a miniszteri Lexus kigördült a területről, számomra akkor szállt el a para, pedig még csak péntek volt.

Pedig volt sok más érdekesség - mellesleg ez volt a legkevésbé érdekes, de prokotokoll-, illetve pr-szempontból nagyon fontos volt, ezt most hadd ne részletezzem... A legérdekesebb programelemeket mások szállították be, például Lévai Balázs, illetve egy másik Fazekas Sándor, azaz Pamach barátom. Ez alapvetően nem az én kritikám, ugyanis Pamach főiskolai tanárként, illetve független filmesként remek kapcsolati tőkével rendelkezik, így elhozta Jankovics Marcellt, egy csomó Forma-1 szakembert, igaz, a filmes beszélgetés pont egy nagy összetartás miatt elmaradt, azt hiszem, éppen Andy Vajna miatt, aki összehívta erre az időpontra a teljes szakmát.

Lévainak ugyancsak komoly kapcsolati tőkéje van és persze volt anyagi kerete is, az általam szervezettek pedig non budget jellegűek, vagyis csak szállással és egyhetes VIP-belépővel tudtuk honorálni sokak fellépését.

Alapvetően minden jól sikerült, az új programhelyszínben rejlő buktatókat is sikerült legyőzni és privát boldogságom, hogy végre nem én voltam a Gyuri bácsi, ahogy évek óta van ez már és a lassan már a huszonéves szekusok is magáznak. Azért nem, mert az mr2-es színpadmester legalább egy tizessel volt idősebb nálam (Papp Béla BÁCSI :)), és a színpad technikusa is jóval idősebb volt, mint én.

Korábban még blogolgattam a helyszínről, aztán néhány évig twiteket nyomtam és a végén egy blogos összefoglaló, most olyan lusta voltam - vagyishát kihasználtam az új technológiák nyújtotta lehetőségeket -, hogy csak becsekkoltam a Foursquare-en az adott programhelyszínen, így néhány gombnyomással megúsztam - igen, szinkronban a világgal, mert mindannyian egyre lustábbak vagyunk írni...

Zenei élmények is voltak bőséggel, bár az idén - tekintve, hogy Erika és egy barátnője is itt voltak és viszonylag korán, még csütörtökön érkeztek - inkább a mainstream vonalat néztük a nagyszínpadi VIP-helyszínről, az én korábbi gyakorlatommal szemben, amikor a kis színpadok környékén csámborgok, újabbnál újabb tehetségeket keresve és felfedezve.

Szólj hozzá

hegyalja fesztival