2011. dec 08.

Békés rockermegye

írta: korbelygyorgy
Békés rockermegye

A megyei sajtó megyésít, ami azt jelenti, hogy a hírfolyamból igyekszik kicsemegézni a helyi vonatkozású infókat. Én most zenei téren megyésítek folyamatosan és ez nagyon jó. Csak ennek a hétnek a termése: most tudtam meg, hogy a Blind Myselfnek két Békés megyei tagja is van, Horváth István gitáros három, Zahorán Csaba basszusgitáros pedig tavaly óta tagja a bandának. Egy új klip és egy péntek esti gyomaendrődi koncert kapcsán tudtam megírni ezt.


Aztán jött egy másik hír: megjelent A kutya vacsorája albuma Gumicsont címmel, stílusosan egy gumicsont alakú pendrájv az adathordozó. Itt pedig az a megyésítés, hogy a zenekar kongása Köles István Jr. Békéscsaba kulturális és médiaéletének meghatározó személyisége, mellesleg ő dobta át a Lángoló Gitárok-linket a lemezpremierről, de ígérete szerint hamarosan nekem is lesz igazi Gumicsontom :)

 

Tegnap pedig egy offline találkozás: a Csaba Centerben Farkas Zolival futottam össze (aki természetesen nem azonos az előző posztba bekopizott önkormányzati közlemény aláírójával, a megyei önkormányzat elnökével) és megbeszéltünk egy találkozót hétfő délutánra a szerkesztőségben. Friss hírek vannak ugyanis az Ektomorf háza tájáról: a banda sikeres európai turnén van túl, tavasszal pedig jön egy akusztikus lemez, úgyhogy remélhetőleg még aznap egy kis brékingfélét tudunk prezentálni, ami talán az egyre gazdagabb online zenei sajtót és érdekelheti.

 

Van egy titkos tervem is, Zoli igazán megérdemelne egy printes hét embere-interjút - majd lobbizok egy kicsit, bár szerintem a szerkesztőségben már kezdik unni őrült embereimet, akikről általában írni szoktam.

Szólj hozzá

blind myself ektomorf a kutya vacsorája farkas zoli köles istván jr