2012. jún 04.

A tankok és én

írta: korbelygyorgy
A tankok és én

Lukács evangéliuma - átlapoztuk a Tankcsapda-könyvet

Bakó Csaba jóvoltából megkaptam a Teli a tankot című új, reprezentatív küllemű Tankcsapda-könyvet és írtam is róla pár sort ma. Sokáig dilemmáztam, hogy mennyire legyen személyes, végül úgy döntöttem, akkor lesz hiteles, ha beépítem saját Tankcsapda-élményeimet, már csak generációs alapon, hiszen talán az én generációm az, amely már viszonylag felnőtt fejjel, de még nyitott szívvel (25-26 évesen) találkozott először Lukácsék zenéjével.

S bár igazi Tankcsapda-fan soha nem voltam és talán nem is leszek, ezt a csapatot minden körülmények között a rendszerváltás utáni magyar rocktörténet legfontosabbjai közé sorolom, mint ahogy 70-es és 80-as évek fordulója sincs P. Mobil és Beatrice nélkül.

 

Szólj hozzá

tankcsapda