2012. júl 14.

Bringával Tokajra

írta: korbelygyorgy
Bringával Tokajra

A püspökladányi Árnyas kemping éttermének terasza a helyszín, ami arra utal, hogy az elsõ etap sikeres volt, de miért is ne lett volna az: az idõjárás remek volt, sõt hátszelet kaptam szinte végig és szigorú szerénységgel teszem hozzá, hogy a táv sem volt durva, lényegében egy tizessel rövidebb, mint Arad oda.

Ha már Arad: itt is volt egy kötelezõ pihenõ, mégpedig Füzesgyarmaton a volt osztálytársamnál és nagyon jó barátomnál, Farkas Józsinál és családjánál. Ahogy twiteltem is, volt sör, dinnye és birkaperkelt, persze hangsúlyozom, mértékletességre törekedtem és ezt be is tartottam, mert különben meg is döglöttem volna a nagy pusztai kánikulában.

Ez a szállás csak a héten jött össze, mert az eredetileg tervezettet eltolta valamelyik szállásportál, de nem baj, mert ez egy nagyon kellemes akár családdal is visszajönni - más kérdés, hogy nehezen tudom elképzelni a mi kis dél-alföldi családunkat, amint minden áron Püspökladányba akarna jönni nyaralni.

Szólj hozzá

bringa hegyalja