2012. aug 07.

Ég és föld között...

írta: korbelygyorgy
Ég és föld között...

libego_1344321232.jpg_550x413

Életem legextrémebb twittelését hajtottam végre tegnap: a sátoraljaújhelyi kalandpark libegőjéről osztottam meg egy képet. Alapvetően nem vagyok egy levegőakrobata, mi több, inkább tériszonyos, a család miatt azonban kihagyhatatlan egy ilyen program, s ha már ott vagyunk, az atyai tekintély mindenek előtt, természetesen én sem maradhatok ki a jóból.

A libegő egyébként teljesen barátságos, de vesztemre kipróbáltam a bobot is, ami szintén veszélytelen vállalkozás, hiszen lehet fékezni is, azonban a mögöttem haladó ifjak nem egészen így gondolták és ők nyomták mint az őrült, így a szakasz második felében azért paráztam, mert láttam lelki szemeim előtt, hogy hátulról nekem rontanak.

Természetesen nem ez történt, mi több, nem bántam meg, hogy erre is felültem, úgyhogy jól sikerült a nyaralás első napja, merthogy ezt a hetet itt töltjük a Zemplénben, remek környezetben, nem is értem, hogy maradt ki ez nekünk eddig, ugyanis Tokajon túl nem igazán jöttünk még, illetve egyszer, talán 2005-ben volt egy Erdőbénye székhelyű bringázásunk, amikor körbejártuk a környéket olyan 70 kilométeres sugárban.

Bringát most is hoztunk, sőt a tervek közt van egy egynapos bringázás, legalábbis nekem, lesz ugyanis a lányoknak egy strandnapjuk, amit én köszönettel kihagyok és inkább a környéket pásztázom végig keróval. A mai program Sárospatak, de lesz még Kassa, illetve más tervek is vannak. 

A székhely egyébként Rudabányácska, egy nagyon hangulatos kis falu Újhelytől 4 kilométerre, közigazgatásilag oda is tartozik, azon belül is egy remek vendégház, ahol hatalmas területen tud a gyerek szaladgálni. 

A reggeli programom egyébként akár életforma is lehetne: hét óra körül nyeregbe pattanok, az erdei úton be a városba reggeliért, aztán vissza - lehet, hogy itt akarok majd nyugdíjasként élni?

Szólj hozzá

nyaralás sátoraljaújhely rudabányácska