2013. jan 13.

Búcsú a legjobb dohánytól

írta: korbelygyorgy
Búcsú a legjobb dohánytól

Vigyázat, dohányzást népszerűsítő, tudomásul vevő bejegyzés következik.

Néhány éve rákattantam a dohányzás gyakorlásának ősi módszerére, a sodrásra, igaz, gép segítségével, úgynevezett rollbox-szal rakom össze a cigijeimet. A dolog némileg kényelmetlenebb, mint a jelenleg elterjedt módon csomagolt cigaretták fogyasztása, viszont sokkal minőségibb dohányzásélményt ad, az anyagi vonzatokról ne is beszéljünk (bár a jobb dohányok ára meglehetősen magas, nem beszélve a sodráshoz szükséges papírról és filterről)

Lényegében szinte a kezdetektől többnyire a Lidl-ben szerzem be a Claridge nevű saját márkás dohányt, ami árát tekintve alsó középkategória, minőségét tekintve pedig nagyjából a legmagasabb szintnek (Samson, Drum) felel meg. 

Az már várható volt, hogy a kormánytrafikok megjelenése véget vet ennek a beszerzési forrásnak, de gondoltam, júliusig itt lesz nekem a Claridge, de nagyot tévedtem: a Lidl nem hogy ennek a dohányfajtának, de a teljes dohánykínálatnak az árusítását beszüntette, legalábbis ezt mondta nekem a pénztáros srác az orosházi üzletben.

Sajnos emlékeim szerint egy fotót sem csináltam a Claridge-ről, a neten pedig csak ezt a satnyát találtam. Legyen hát ez a rekviemes illusztráció:

Szólj hozzá

lidl dohány claridge cigisodrás