2014. már 21.

Ez volt az első tweetem

írta: korbelygyorgy
Ez volt az első tweetem

elsotweet_1395389331.jpg_500x230

De hogy mit jelent, fogalmam sincs... Talán arra utalok, hogy a Gmail-felületre be lehet építeni Twitter-widgetet.

Egyébként ha twitterezel és te is kíváncsi vagy az elsőre, itt tudod megnézni, ez ugyanis az alkalmazás nyolcadik szülinapi ajándéka a felhasználóknak.

És ha már itt tartunk, megnéztem a Beol első tweetjét is, íme (és itt is felfedezhetünk egy szülinapot: néhány nap különbséggel éppen öt éve indult el a beolos twitterezés, hamarabb, mint a Facebook-oldal): 


 

 

 

 

 

 

 

Kár, hogy a Twitter magyarul nem olyan menő, mint lehetne, sajnos a Facebook mindent visz, viszont én személy szerint - éppen minimál jellege miatt - sokkal jobban kedvelem, de az is mellette szól, hogy aki követ, nem azért teszi, mert ismer, hanem mert érdekli, amit publikálok. No meg lényegében ez volt a legszabadabb publikációs lehetőségem az elmúlt években, hiszen a helyiérdekű politikusok kommunikációs ölebei és a házicenzorom a blogot figyelték, így kedvemre hülyézhettem le gyakorlatilag bárkit 140 karakterben.

Szólj hozzá

2009 twitter