2014. ápr 13.

Fetser beszólt Mesterházynak és lemondott

írta: korbelygyorgy
Fetser beszólt Mesterházynak és lemondott

Dühös MSZP-sek szorongatták Mesterházyt (Origo)

Ismét hallatott magáról Fetser János, akiről közel nyolc éve, 2006-os polgármesteri buktája óta nem esett szó ezen a blogon. Lényegében a kapcsolat is megszakadt, nagy ritkán, néhány évente találkoztunk és váltottunk néhány udvarias szót, de igazából politikáról nem beszéltünk.

Azt viszont sajnálom, hogy ekkor már olyan élethelyzetbe kerültem, hogy utódait nem fikázhattam olyan intenzitással, mint az ő polgármesterségét annak idején. Ennek egyszerű oka volt: nem éltem már a városban, illetve munkám révén nem volt rálátásom a napi városházi rutinra, azonban abban biztos vagyok, hogy lett volna miről posztolgatni. Így azonban olyan látszatot keltettem, mintha csak az MSZP-s városvezetéssel lett volna bajom, a fideszessel nem, ami ugye egy rossz skatulya - szerencsére azonban aki ismer, az tudja, hogyan vélekedem mindkét nagy oldalról.

Nézzük tehát Fetser János tegnapi beszólásának rövid ismertetését (bővebben a fenti link alatt):

Többek szerint a "legdurvább beszédet" Mesterházy ellen Fetser János orosházi elnök tartotta, aki Mesterházy szemébe mondta az ülésen, hogy "Attila alkalmatlan elnök". Fetser szerint ilyen eredmény után távoznia kell egy pártvezetőnek, és ő az ülésen be is jelentette, hogy lemond az orosházi elnöki posztról. 

Szólj hozzá

mszp mesterházy fetser