2014. aug 14.

Nem csak az XP-től búcsúzom, hanem a régi blogdizájntól is

írta: korbelygyorgy
Nem csak az XP-től búcsúzom, hanem a régi blogdizájntól is

Neked a divat, mondja meg hogy ki vagy? - Jelentem, nem, viszont a weben fontos a megújulás. Mint látható, az Alföldi blog új dizájnja követi a tizes évek közepének aktuális trendjeit.

Senki ne gondolja, hogy megszakadtam a nagy munkában, a Blog.hu szakemberei tettek ki új sablonokat, én pedig a legszimpatikusabbat kiválasztottam és élesítettem. Persze lehet, hogy később alaposabban szétnézek, illetve ezt a mostanit fúrom-faragom-szegelgetem.

A legszembetűnőbb változás, hogy a főoldalon nem lehet végigolvasni egy posztot, mint korábban. Ugyancsak jelentős változás, hogy az oldal tetején ajánló található, amely az elmúlt néhány hét/hónap általam legfontosabbnak gondolt posztjait tartalmazza. 

Képernyőkép-Alföldi blog - Chromium.png

Nem hiszem, hogy bárkinek gondot jelentene majd a változás, annál is inkább, mivel az utóbbi években már többnyire nem a főoldalról érkeznek az olvasók, hanem valamilyen megosztás, többnyire a Facebook irányítja ide őket, a belső oldalakon pedig nem kell navigálni, sőt ergonómiai szempontból sokkal barátságosabb kép fogad mindenkit. Arról nem is beszélve, hogy a megosztás is könnyebb - éljetek is ezzel a lehetőséggel.

Élvezzétek, szeressétek a megújult blogot, az esetleges megjegyzések jöhetnek kommentben.

Szólj hozzá

alföldi blog