2003. aug 18.

írta: korbelygyorgy

Ahhoz képest, hogy már aláírtam a btk-módosítást állatkínázs ügyben, illetve ahol tehetem, népszerűsítem a témát, ma nem vagyok túl büszke magamra: Bonnie több mint 13 órát töltött itthon egyedül. Szerencsére nem történt komolyabb károkozás, Erika egy cipője bánta a dolgot ( a kis ördög kilopta a cipősszekrényből más lábbelikkel együtt), de cipész tud rajta segíteni. Őt magát sem viselte meg látványosan a dolog, leszámítva a durcás harapdálását, de ez sem olyan ritka esemény. Azt, hogy csapott-e hangzavart, nem tudom, eddig senki nem panaszkodott, holnap pedig sunnyogvva közlekedek a lépcsőházban.

Debrecen OK, nagyjából az, amit vártam, igaz, egyikünk sem volt valami kreatív, sőt: olyan hülye közhelyek jöttek néha, hogy már röhögtünk magunkon. Ennek oka elsősorban a rendkívül nagy hőség volt. Persze a sántító mondatokat megfogadtuk, kijavítjuk itthon. Csütörtökön újra megyünk, remélem, az időjárási viszonyok jobban alakulnak, hátha az némi stílust is csempész a billentyűzetbe :-)

Szólj hozzá