2003. sze 01.

írta: korbelygyorgy

A jófej kereskedelmi tévék visszaálltak az őszi-téli-tavaszi műsorrendre, ami annyit jelent, hogy a "sztárok" megjöttek szabiról, és nyomják az idétlennél idétlenebb műsorokat - Zs kategóriás, ezerszer játszott akció-, katasztrófafilmek és vígjátékok helyett. Most éppen Szulák Andreától menekültem el, de az M1-e kübekházi operettfeszivál, az RTL-en Gyilkos cápák, a Viasaton Rémvadászok, végül a Magyar Amatőr Tévénél kötök ki, ahol nagyon okos és unalmas pofák, Mészáros Tamás, Dési János (vele igazságtalan vagyok, ő tényleg jó) és még a franc tudja ki kerekasztal-beszélgetnek. Szerencsére nem figyelek oda, így nem idegesítem fel magam. Az ATV egyébként az egyik kedvenc adóm: annyira koncepciótlan, hogy az már zseniális, főleg korábban volt így: péntek este fröcsögés a Sajtóklubban, utána Korda Györgyné csinál nagyon rossz interjúkat, szombaton este Fásy Mulató, amelyre fokozottan igaz a minél sz*rabb, annál jobb jelző, vasárnap pedig Hit Gyülekezete Live a Hit csarnokból. Mint egy rossz újság: mindenki visz valamit, azt összegereblyézik valahogy, kinyomtatják és fennáll az esélye, hogy a címlapsztori a hatodik oldalon található. Vagy stílszerűen egész friss példával: költözéskor koncepciótlanul pakolunk és a dobozból a koszos zoknik közül kandikál ki egy félig felbontott befőtt meg egy szál kolbász.

Tévénézés tehát kilőve, még egy kis blogozás, netezés, utána visszavonulok: Erika elég jól halad azzal a könyvvel, amit névnapjára vettem neki, lehet, hogy lecsapok rá :-) Kissé provokatív céllal vettem meg az új Leslie L. Lawrence (bölcsész barátaim, ne kövezzetek meg, please!) könyvet, hogy ne csak a joggal foglalkozzon, mostmár ugyanis elkezdett tanulni, hogy vizsgaidőszakra ne szaporodjon fel az elsajátítandó tudomány. Én a kilencvenes évek elején elég lelkes L. L. L.-olvasó voltam, de aztán valahogy meguntam, azt hiszem, a tizedik könyvnél rájöttem, ki a gyilkos. Most ismét barátságot kötök a jó öreg Leslie-vel, nem mintha nem sorakoznának olvasatlan, illetve félig olvasott Esterházy- és Závada-kötetek a polcon...

Szólj hozzá