2003. sze 13.

írta: korbelygyorgy

A blogírás, üzemeltetés nem tartozik a hasznot hozó tevékenységek közé, legalábbis forintálisan és ez így helyes, viszont az emberi kapcsolatokra nagyon jótékony hatást gyakorol. Szemléletes példa ez a hét: kedden megírtam, hogy a héten a Gazdanapokon dolgozom az Agrárkapu révén, mire több barátom is meglátogatott a standunkon, sőt a hazautazásom is jóval egyszerűbbé vált.
Dominkó Sanyi, az Orosfarm elnöke még szerdán este sms-en érdeklődött az időjárás iránt, majd másnap meg is látogatott. VoZsónak pedig, aki Bábolna-alkalmazott, éppen pénteken volt ott dolga, így megúsztam egy Győr-Orosháza vonatozást, mert haza tudott hozni. Ennek köszönhetően át tudtunk beszélgetni legalább öt órát, ami az elmúlt években nem nagyon jött össze, még felületesen sem. (Tehát igazodva a huszonegyedik század haszonelvű szemléletéhez, átvitt értelemben a blog hasznot hozott nekem, mert gyorsabban értem haza, ráadásul a Bábolna szponzorálásával :-))

Mint már azt többször jeleztem itt, nem vagyok egy agrárszakember, mi több e terület szakújságírójának sem számítok, így nem a legszakszerűbb cikkek kerültek fel a portálra, azonban a lényeg nem is ez, hanem hogy lássa ez az ágazat, hogy milyen lehetőségek rejlenek az internetben. Talán előbb-utóbb felismerik, a kollégáim elbeszélése alapján egyre inkább rákattannak a dologra, bár nyilván ehhez ők értenek - fogalmam sincs, milyen üzletek köttettek, illetve készítettettek elő, ez egyrészt tényleg nem nagyon érdekel, csupán munkavállalói szinten, és nem is rám tartozik. Mindenesetre nem volt haszontalan a Bábolnán töltött három nap, mert élesben gyakoroltam egy kicsit a pörgős újságírói munkát, ami jól is esett, de hogy őszinte legyek, hosszabb távon már nem nagyon tudnám elképzelni magam napilapos lótifutinak, mint ahogy ezt nyolc évig csináltam területi tudósítóként.

Szólj hozzá