2003. sze 27.

írta: korbelygyorgy

Ma rászántam magam, amire már régóta készültem: e-mailes értesítést küldtem szét vagy száz - de lehet, hogy több - címre arról, hogy van ez a blog, szóban, telefonon már nagyon untam, hogy szóba hozzam és eldaráljam, hogy tudod, van ilyen blog, igen, az webnapló, de nem ezért érdemes idejönni, hanem a fórum miatt, ahol szabadon lehet nyomni a szöveget bármiről, nem rúgnak ki az állásodból, mert álnéven is nyomhatod, sőt, ha ügyes vagy, soha nem jönnek rá, ki vagy. (Ha valaki ugyanis megadja például a publikus e-mail címét, az könnyen rácseszhet, mert az már egy átlagos felhasználó is be tudja azonosítani! - ezt jó, ha tudjátok, kedves barátaim)

A szombat részben a blogkarbantartás jegyében telt (azért jutott idő porszívózásra, alvásra és kereken öt rádiós hír megírására is), új kérdésekkel visszahoztam a kérdőívet, nem túl kreatív ügynöktémával, de majd közvélemény-kutatunk okosabban is később, de most csak ez jutott eszembe. "Spamelés" közben eszembe jutott, hogy nem ártana hírlevelet csinálni, mondjuk hetente szétküldeni néhány bejegyzést, illetve ajánlgatni a topikokat, esetleg megturbózni néhány rádiós hírrel. Majd ezt még kitalálom, addig is iratkozzatok fel!

Régi dilemmám egyébként, és szerintem minden online publikációval foglalkozó kollégának, hogy az e-mailes tájékoztatás vajon nem árt-e a webes találatoknak, de szerintem nem, ugyanis a hírlevél szerintem csak erősíti azt. Lehet, hogy egyébként valakinek eszébe sem jutna meglátogatni egy-egy oldalt, egy jól megcsinált hírlevél pedig emlékeztet, sőt kedvet csinál a látogatáshoz. Mellesleg ez esetben tökmintegy, hiszen nonprofit dologról van szó, így nem kell brutál magas találati számokkal fárasztanom reklámügynökségeket... Az is nagy dilemmám, hogy nem lépem-e túl a "hatáskörömet", merthogy ez mégis csak egy blog lenne, nem Korbely Ego Portál, de úgy látszik, ezek a portáljellegű dolgok - fórum, kérdőív stb. - is fontosak, ugyanis  - és most ismételni fogom magam - ebben a nyomorult megyében és városban nagyon egyhangú és -oldalú a tájékoztatás.

Szólj hozzá