2003. okt 31.

írta: korbelygyorgy

Most jobb lenne egy anonim hálónapló - visszatért az a dilemma, ami a kezdet kezdetén foglalkoztatott: annyi mindent szívesen leírnék, ám bizonyos - taktikai, méltányossági, etikai stb. - megfontolások miatt nem tehetem. Írnék például a főiskoláról, de nem lenne szerencsés. Egyébként pozitív lenne a végkicsengés, de nem lenne korrekt sem az intézménnyel, sem az oktatókkal, sem a diáktársaimmal szemben. Írnék arról, hogy milyen tárgyalások előkészítésén, illetve milyen projekt elindításán dolgozom, ez azonban üzleti szempontból lenne helytelen, mint ahogy az sem volt túl korrekt, amit éjjel írtam, majd kitöröltem: egy kicsit elragadtattam magam, amikor Erika munkakörnyezetét jól lehúztam. Amit vállalok is, de az ő érdekében helytelen lenne, de mondjuk egy kapcsos könyvecskében, egy kizárólag vincseszterre kerülő naplóban, esetleg egy anonim blogban helye lenne ezeknek a dolgoknak is. Hmmm, a blogírás válsága? Ez is megérne egy tanulmányt valami online filosz számára...
Szólj hozzá