2003. nov 11.

írta: korbelygyorgy

Módosítottam a wap-előfizetésemet, így mostmár bárhol vagyok, figyelemmel tudom kísérni például a fórumon zajló életet. Természetesen nem wap alapú a szoftver, sőt a telcsim sem olyan csodaszerkezet, hogy lazán olvassa a html-t, viszont van a Google-nak egy jó kis wapos keresője, ami tulajdonképpen pásztázza az egész netet. Sikerült vele befogni a fórumot, lementettem kedvencekbe, így mostmár a telcsimen is tudom követni az eseményeket. Sajnos csak követni, mert írni  - és moderálni - nem lehet ezzel a megoldással, de legalább képben vagyok.

Korábban egy nagyon light-os előfizetésem volt, ami csak a Pannonwap szolgáltatás igénybe vételére volt elég (igaz, ebben elég sok információs szolgáltatás beletartozott). Ez az új csomag havi ötszáz forintba kerül, ebbe belefér 1 MB és a további 10 K-k sem kerülnek egetverően sokba, mindössze néhány forintba. Kérdés persze, hogy az egy mega milyen gyorsan jön le, de gondolom, nem olyan tempóban, mint az internetről :-). További megszorításként letiltottam a képeket is, ami, valljuk be, egyáltalán nem fogja visszavetni a wapozás élvezeti értékét...

Szólj hozzá