2003. dec 07.

írta: korbelygyorgy

Komoly fejlődés van a mi rádiónkban: most még próbaképpen, de januártól teljes gőzzel megnyomjuk a közéleti rovatot. Azaz a zenék és a színes hírek között igazi emberek igazi problémákról fognak beszélni - feltéve, ha olyan anyagok készülnek. Na most én elszánt vagyok: rajtam nem múlik. Első lépcsőben a hírek közé úgynevezett inzerteket szúrunk, például az országos kereskedelmi adóknál így működik a rendszer: az a lényege, hogy egy-egy fontosabb hírnél az illetékes hangja is megszólal néhány másodpercre, pontosabban kb. fél percre. Ehhez a technikai feltételek is adottak lettek: már nem csak minidiszkem van, hanem hoztak a héten az irodánkba úgynevezett telefonos hibridet, ami lehetővé teszi, hogy bárkit, bárhol elérjek, nincsenek felesleges és kínos egyeztetések, időpontkavarások. Szóval a kitartó munka, könyörgés, asztalracsapkodás meghozza a gyümölcsét - már csak a bértárgyalások vannak hátra a pluszmunkák kompenzálására :-)

Mindez egy kis etikai dilemmát is okoz: háttéremberből ismét műsorkészítő leszek, ezért a közéleti megnyilvánulásaimat is e szerint kellene alakítanom. Még nem tudom, hogyan, s abban sem vagyok biztos, hogy kell-e minden dologról konkrét véleményt kifejtenem. Egyelőre természetesen a blogon ami a szívemen, az a számon, a fórumon viszont nem nagyon szerepelek, csupán moderálok. Már csak azért is gondoltam erre, mert rendkívül unom már a fórumon folyó szájtépések némelyikét, ezerszer megfogadtam, hogy nem szólok bele, persze nem bírom ki. Már többször felvetődött, hogy a fórumot megszüntetetem, de ez kitolás lenne azokkal, akiknek nincs hol kifejteniük véleményüket. IIletve akik ezeket olvasgatják, hiszen látszólag csak egy szűk kör szórakozása ez a fórum, viszont a találati arány azt mutatja, hogy naponta akár több száz - olykor 500 - lapletöltés is történik itt. Tényleg, a megyei webes szférában vannak még ilyen aktív fórumok?
Szólj hozzá