2003. dec 10.

írta: korbelygyorgy

Huhh, megvolt a Faludy-est. Én - mint ilyenkor mindig - elégedetlen vagyok, de ismerősök és ismeretlenek azt mondják, jó volt. Persze belülről minden más, én szétesőnek éreztem, legalábbis nem az általam felépített mederben folyt a beszélgetés - mint eddig minden hasonló pódiumrendezvény. Az alapelv az volt, hogy mivel két éve már járt a városban, sőt ugyanebben a klubban Faludy, így nem szabad ismét végigmenni a Villon-Recsk-emigráció-mértnemhordzoknitgyuribácsi vonalon, helyette inkább olyan dolgok kerüljenek terítékre, amelyek nem túl ismert elemei az életműnek, továbbá talán még azoknak is új, akik esetleg olvasták az önéletrajzi munkáit. Így hát beszéltünk aktualitásokról, felidéztettem vele régi sztorikat, irodalmi pletykákat, találkozásait híres emberekkel, véleményét a liberalizmusról, a világ jövőjéről, a humorról stb.stb. Másfél óra volt, az öregnek is tetszett szerintem. Az egészet felvetettem minidiszkre, holnap digitalizálom és megpróbálom valahová elhelyezni a fájlokat. Egyébként ott volt a helyi tévé, helyi újság, fotók is készültek, remélem, küldenek is belőle, két fiatalembernél is hagytam névjegykártyát e célból. A következő vendég egyébként Geszti Péter lesz, illetve Török Gábor politológus, úgy néz ki, hogy azokat is én fogom csinálni.
Szólj hozzá