2004. jan 20.

írta: korbelygyorgy

Néhány napig komoly parában voltam a Faludy-est miatt: szombaton jöttem rá egy plakát alapján, hogy ez egy fizetős buli lesz, de nem is kicsit: 1500 forintba kerül a belépő. Ráadásul kiderült, hogy Gyuri bácsi erről nem is tudott, így okkal tartottam tőle, ha megtudja, kiveri a balhét, és mint ismerjük, nem sokat foglalkozik protokollal, lásd kivonulását a születésnapján, amikor Demszky felidegesítette lakásügyben. Szóval nem akartam részese lenni egy esetleges botránynak, na; hiszen ha a mester esetleg ott jön rá, hogy nem túl diák- és értelmiségibarát belépőt szednek, még arra gondol, hogy a nevével, munkásságával, szenvedéseivel akar itten profitot termelni egy kisvárosi káháté. Gondolom, nem tett volna túl jót neki a dolog, de szerintem poros kis városunknak sem.

Viszont délután megnyugtatott Kati, a szervező: beszélt Fannyval, nem zavarja őket a dolog, így hát én is nyugodt vagyok: ha ők is így akarják, hát legyen...
Szólj hozzá