2004. jan 26.

írta: korbelygyorgy

A hét eleje szokványos, a hétvége viszont pörgős lesz: pénteken délelőtt marketing vizsga (utolsó a félévben), este a Jelen antológia bemutatója, még fuvalaművész és színészek is lesznek, egyikük Józsa Misi, régi barátom és kollégám. Szóval felolvasásos buli, kíváncsi vagyok, biztos érdekes lesz...

Szombaton pedig Faludy, mit ne mondjak, a szokásos drukk kezd úrrá lenni rajtam, de ez tulajdonképpen természetes, szokták volt mondani. Ha minden összejön, a sofőrrel én is fel tudok menni Pestre értük, és akkor hazafelé menet meg tudjuk beszélni a részleteket Gyuri bácsival. Általában nem vagyok híve az ilyen előre megbeszéljük stílusnak, ez mondjuk nyilván egy újságírós vonás, de itt teljesen másról van szó, egyrészről tekintettel kell lenni magára a vendégre, de a közönségre is, ha már kifizetik a méregdrága belépőt. Azt már tudom, hogy mire építem a beszélgetést, a főbb témák is összeálltak a fejemben, no és bízom a közönség aktivitásában is... Koszorús Oszkár biztos hozzászól majd, róla köztudott ugyanis, hogy még a nyolcvanas években Torontóban találkozott az öreggel.

Szólj hozzá