2004. feb 08.

írta: korbelygyorgy

Most esik le nekem egy átektivitizett éjszaka után, hogy felesleges latolgatniuk az orosházi pártoknak az időközi választásokról: Vastagh Pál nem lesz EP-képviselő, merthogy csak a 24. helyen szerepel az MSZP listáján, most olvastam utána a párt honlapján. Ez azt jelenti, hogy ha csak az első 12-ből nem mondanak le egy csomóan, nem utazik Brüsszelbe. Pedig tudom, hogy aspirált erre a tisztségre és meg is érdemelte volna.

Az a helyzet, hogy Vastaghgal mindig is korrekt volt a munkakapcsolatom, így most nem szívesen állnék neki semmiféle kárörvendő jopofizásnak, annál is inkább, mert inkább azt mondom erre, se köpni, se nyelni. Vastagh tagja volt a munkáját közelmúltban lezáró alkotmányozó konventnek, tehát rendelkezik megfelelő kapcsolatokkal, tudással stb. Minden bizonnyal a párton belüli izmozásoknak lett vesztese, bár fogalmam sincs, melyik irányzat tagja, sőt az az érzésem, hogy éppen az uniós munka miatt vonult vissza az aktív pártpolitizálástól (korábban az MSZP Békés megyei elnöke volt). Az is lehet, hogy a szociknál erőltetett kajla, pozitív diszkriminációnak mondott, egyébként inkább mesterséges sakkozgatásnak tekinthető személyzeti politika áldozata lett, azaz telenyomták a listát egy csomó ifjonccal, akiket nem nagyon ismerek, de ha belegondolok, hogy sok kis Újhelyi és Tóbiás képvisel majd bennünket az EU-ban, azon belül is a szocdem frakcióban, háááát...

Ja, az Activity nem hülyeség: Erika még januárban, születésnapjára kapott egy társasjátékot egy barátunktól, Fodor Tomitól és tegnap jutottunk el oda, hogy kipróbáljuk. Én nem nagyon játszottam még ilyet, legalábbis társasjátékos keretek közt, olyan vetélkedőkben vettem részt, ahol voltak Activity-elemek, és Szulák Andrea műsorának sem vagyok nézője, sőt rühellem az ilyenfajta sztárcsinálást, de mit ne mondjak, hajnali háromig egész jókat ökörködtünk. Mondanom sem kell, hogy háromból én lettem az utolsó, de hál Istennek az ilyesmi engem nem szokott zavarni, tudok én méltósággal veszíteni, sőt ha cinikus lennék azt mondanám: ezt teszem minden nap :-)))
Szólj hozzá