2004. feb 28.

írta: korbelygyorgy

Az a helyzet, hogy eléggé elhanyagoltam a kérdőívet az elmúlt hetekben, szerintem kellemesen el is fáradt ez a kérdés. Nos, az eddigi eredmények felemásak, látszólag a többség pesszimista, azonban ha hozzáadjuk a mának élőket, mégsem olyan borongós a helyzet. Most politizáljunk egy kicsikét: bár hivatalosan még nincs kampány, tartsunk előrehozott szavazást a majdani EP-parlamenti választásokról, ha már Megyó mester el akarja tőlünk venni ezt a kis örömöt is. (Jujjj, ma hallottam, hogy népszavazást is akarna ez ügyben. Szerintem rá fog cseszni, mert az egész felvetés a közös listáról úgy alkotmányellenes, ahogy van, s alkotmányos kérdésekről nem lehet népszavazást kezdeményezni, lásd még adófizetés, halálbüntetés).

No de hagyjuk az örökös gáncsoskodást (aki megfejti, mely klasszikust idéztem, OÉ-előfizetést nyerhet :-)), szavazzunk. Én már kattintottam, és te?
Szólj hozzá