2004. már 11.

írta: korbelygyorgy

A blogon nincsenek hirdetések, miből tartod fenn az oldalt?

Az oldal eltartja magát az Amazon viszonteladói pénzből. Ha valaki rákattint az oldalamon az Amazon bannerére és ott vásárol egy könyvet, százalékot kapok az eladások után, elég csekély összeget. Az oldal fenntartásának havidíja tíz dollár körül van, az Amazonról meg mostanában olyan harminc dollár jön havonta. A családban a férjem a kenyérkereső, én háziasszony vagyok.

Ez a részlet abból az interjúból való, mely Rebecca Blood-dal, az első blogtörténeti könyv szerzőjével készült. Mindezzel igazolni szeretném a jobb oldalon található online könyváruházi linket, illetve keresőt. Igen, feladtam a nonprofit jelleget, és mégsem adtam fel. Feladtam, mert bizonyos fokig kereskedésre is lehetőséget ad majd a Kisvárosi webnapló, de maga a termék vállalható, sőt, nevezhetjük missziónak is. Azért sem érzem úgy, hogy az a bizonyos ártatlanság elveszett volna, mert az innen történő esetleges vásárlásért befolyó jutalék előreláthatóan csekély lesz, talán még egy jobb könyv árát sem fedezi havonta, mint ahogy a neten töltött idő számláját sem. A döntés egyébként sokáig érlelődött, hogy valamilyen formában e-commerce-t játszom, végül Bajla példája győzött meg, aki a blogján elindította ugyanezt a szolgáltatást.

Rossz kalmár vagyok, pedig maholnap papírom lesz róla, hogy marketinges vónék, így félve írom ide: böngésszetek, vásároljatok, olvassatok....:-)
Szólj hozzá