2004. már 20.

írta: korbelygyorgy

Persze, nem csak szomorú tudok lenni, itt van ez az előrehozott nyár, ami határozottan kedvemre van, a héten már előkerült a bringám is, igaz, csak egy rövid útra: a Kristály-tónál futtattam meg a kiskutyánkat. Persze tudom, hogy ez még korai öröm, alapjában a március még nem igazán biciklis szezon, legfeljebb a fanatikusoknak, de promónak elment. Először egyébként is el kellene vinnem a kétkerekűt egy átfogó tavaszi felkészítésre: van a Lehel utcán egy normális szerelő srác, aki nagyon jól dolgozik és olcsón (tudom, egy vérbeli bringás maga csinálja meg az ilyesmit, de én nem vagyok az :-))

Meg aztán kulturálisan is van itt jó hír: immár nem csak Balázs Palit exportáltunk a világnak, hanem egy kedves ismerősömet, Kőváry Pétert is, volt főnököm fiát, aki néhány hete a Neo énekese (jobb szélen). Ma tudtam meg a hírt, bár a Hajós-műsorban valamelyik nap rendkívül ismerős volt az új énekes, de csupán hasonlóságnak tudtam be. Ma olvastam a megyei lapban, hogy valóban róla van szó (az most no comment, hogy mennyire informatív, illetve szakszerű egy cikk született). Ennek egyébként szívből örülök: öccsével közös zenekaruknak a Rag Dollnak nagy tisztelője vagyok (voltam? - nem tudom, létezik-e még a csapat), bár ez meglehetősen távol áll a Neo-soundhoz, inkább egyfajta akusztikus blues muzsika az övék. Érdekes adalék, hogy milyen fazonok: amikor 2002 júliusában az unokatesójuk, Gryllus Dorka férjhez ment Gesztihez, és a lagzit tartották Gödöllőn, inkább játszottak Tokajban egy kisszínpadon fillérekért, mint mulattak a sztárkoszorúban. Egyébként a Neo ma este lép fel Békéscsabán a Kontroll-turné keretében, de elég későn tudtuk meg, ezért lehet, hogy kihagyjuk a bulit. Sőt biztos...
Szólj hozzá