2004. ápr 01.

írta: korbelygyorgy

Annyire unom már az uniós szövegelést, hogy még be sem léptünk, én kifelé vágyakozom, ezért holnap át is ugrok Aradra. Ez így persze baromság, mármint a motiváció, de tény: délután lesz egy kiállítás, Békés megyei alkotók mutatkoznak be egy helyi galériában, az egész néhány óra, úgyhogy velük tartok. Szégyen, nem szégyen, én még nem jártam Aradon, vagy csak átutazóban, holott néhány tíz kilométernyire van innen. Keresgéltem a neten, elég nehezen találtam tudnivalókat a szokásos ismereteken túl, de nem is ez a nagy felismerés, hanem a www.erdelyiturizmus.hu portál, ami nagyon sok hasznos tudnivalóval szolgál  erdélyi utakra. Vagy másfél órán át böngészgettem ma este és kedvet is csinált, hogy ha idő és pénz engedi, néhány napot az Unión kívül töltsünk a nyáron:-)
Szólj hozzá