2004. ápr 21.

írta: korbelygyorgy

Aranyos részlet egyik kedvenc csajblogomról. Egy kicsit kapcsolódik az én előzőmhöz :-)

Ültem a villamoson. Szép idő volt. A lányok már megtették az első lépéseket a férfiak zaklatásának irányában (lenge öltözék).

És mit tapasztaltam? Minden lányon, legyen az fiatal vagy idősebb, volt valami rózsaszín. Fülbevaló. harisnya, táska, kabát, szemfesték stb. Pink, világos rózsaszín, bugyirózsaszín, rikító rózsaszín egyéb..
Hát igen, még hozzám is, aki egyébként nulla szennylapot illetve női magazint olvasok, eljutott az a hír, hogy az idén a rózsaszín lesz a divat. Na de ennyire! Hogy minden csaj azt hordjon?
És amikor eljön az igazi szép idő, az egész város egy nagy rózsaszín nyáltenger lesz? Mert hát ugye a rózsaszín tulajdonképpen szép szín és a lányoknak jól áll, kezdve a csecsemőkornál, mikor anyáink mindenféle fodros rózsaszín izéket ránkaggattak, de azért ennyire ne akarjunk ennyire egyformák lenni! (Kb. ennyire utáltam azt is, amikor mindenki feketében járt..)

Mert ugye én is vettem egy ilyen árnyalatú ruhadarabot (lilásrózsaszín; női szakasz), mert tetszett, de ESKÜSZÖM, nem veszek többet! Utoljára gyerekkoromban volt ilyen színű ruhám, úgyhogy nem fog nagy hiány keletkezni bennem. És lehet, hogy a blogom hátterét is átalakítom más színűre, olyanra, ami még véletlenül sem hasonlít a rózsaszínhez...

Anti-trend hajrá.

Szólj hozzá