2004. máj 20.

írta: korbelygyorgy

Nem szokásom általában vidéki sajtótájékoztatókra bumlizni, többnyire telefonos interjúkkal oldom meg az ilyen feladatokat, főként az időmegtakarítás miatt, de szakmai okai is vannak: ha valaki normálisan össze tudja foglalni a legfontosabb tudnivalókat, minek végigülni egy egész konferenciát, sajtótájékoztatót, pártgyűlést. Ma azonban kivételt tettem: átmentem az egyik napilapos kolléganővel Tótkomlósra, ahol Duray Miklós és Németh Zsolt tartott fórumot, persze nem az ő szép szemeik érdekeltek elsősorban, hanem a téma, a Benes-dekrétum, ami a közelmúltban elég komoly kül- és belpolitikai vihart kavart. Gyakorlati vonatkozása is van az esetnek, éppen Komlóson és környékén: a lakosságcsere miatt idekerült magyarok elvileg még jogosultak lehetnek szlovák kárpótlása, ám a még érvényben lévő dekrétumok nem adnak erre lehetőséget. Szóval elmentem a sajttájra, azonban az előadók késtek, Becsey Zsolt EP-jelölt tartott róla egy egész korrekt összefoglalót, amit hasznosítani tudok a rádióban, sőt azt is meg tudtam tőle kérdezni, hogy mit szól Schmitt Pál legújabb megszólításához. Sajnáltam szegény Becseyt, mert olyan volt, mint a tévéshowk előtti szórakoztató emberek, az volt a feladata, hogy egyben tartsa az újságírókat, illetve gondoskodjon róla, hogy a figyelmük ne lankadjon. A nagy embereket végül nem vártuk meg, szerintem nem is nagyon jutott idő a tájékoztató megtartása, tekintettel a lakossági fórum kezdetére.

Amúgy pedig  gőzerővel tanulok a hétvégi vizsgáimra, különösen a péntekire. Úgyhogy a blogocska nem nagyon fejlődött az elmúlt 24 órában, a napi dolgaimat is csökkentett üzemmódban végzem.
Szólj hozzá