2004. máj 30.

írta: korbelygyorgy

Zavarba ejtő bejegyzést találtam a Gondola.hu egyik fórumán, pontosabban feltűnt, hogy onnan linkeltek a blogomra, az egyik archív oldalra.  Zavarba ejtő, mert igazolja azt a régi gondomat, hogy aki nem jobbos, az balos, aki nem balos, az jobbos. Most úgy jártam, hogy Mercurius talált rám és vélhetően egy aktuálisan MSZP-t fikázó bejegyzésem alapján jobboldalinak vél engem, illetve ezt a blogot. Mit ne mondjak, jól is esett a  pozitív hangvétel, már ami rám vonatkozik, főként az, hogy informatikus profinak titulál, holott én csak olyan júzernek vallom magam, aki viszonylag tanulékony :-)

Mellesleg a Gondola tudomásom szerint egy higgadt, jobbközép hírportál, Elek István és a Heti Válasz nevéhez fűződik (Toót H. Zsolt felelős szerkesztő például a vendégem lesz a Hegyalja Fesztiválon), úgyhogy örülök is, hogy tetszik nekik a Kisvárosi. Amitől tartok, hogy alaposabban beleolvasva csalódni fognak: dehogy jobbos ez a site. Egy olyan webnapló ez, amely nem sorolható be semmilyen irányzathoz, párthoz, szellemi áramlathoz, itt csak tágan értelmezett alapértékek vannak, amelybe belefér a kiállás mind a Jobbik-keresztek, mind a Tilos rádió mellett,  merthogy sokfélék vagyunk, miért ne hagyhatnánk egymást békén, sőt miért ne tanulhatnánk ezt-azt egymástól?


Kicsit körülnéztem. Beadtama google-be hogy fidesz +blog. Lehangoló volt zömében szadeszosok és homoszexuálisok.


Most gyüjteni kezdtem az értelmesebb blogokat, talán még kapcsolatba is érdemes lépni velük.

ide rakosgatom be sorba őket:
http://korbely.freeblog.hu/archives/2003_Sep_korbely.htm

Itt az illető egy informatikus profi, akitől magasszintű blogozást lehet tanulni. Be kéne kerüljünk a blog gyüjteményébe is.
Szólj hozzá