2004. jún 28.

írta: korbelygyorgy

Jó volt a Portugál, nem hiába éreztem, hogy el kell mennünk, pedig normális esetben dehogyis vágytam emberek közé, szabadtéri színházba meg pláne. De hát Lukáts Andor ahhoz túl penge, a darab híre pedig túl jó ahhoz, hogy kihagyjuk. Tényleg jó kis három órahossza volt, ami képes volt feledtetni a rajtunk lévő nyomást.

Változtattam egy kicsit a webstatisztikán, mert a Statsectornak az agyára ment a siker és elsejétől fizetős lett. Kívánom, hogy sikerüljön neki, én azonban még jelképes összeget sem kívánok fizetni nekik, mert ez elvi kérdés. Éjszaka a Google-lal akadtam rá a jobb oldalon látható MyStat-ra, első látásra elfogadhatóak a szolgáltatásai és van bloglistája is.

A feltorlódott feladatok ledolgozása egyébként viszonylag jól halad, már csak a kerékpározás marad el, agrárkapu, rádió, fesztiválok időarányosan rendben vannak.  Tény, hogy ezekhez ilyen hajnali időpontok is szükségesek. Egyébként pedig szerintem ez a világ legunalmasabb blogja az elmúlt néhány hétben, mióta csak a saját bajaimmal vagyok elfoglalva  ahelyett, hogy egy jót beszólnék Medgyessy és Orbán kollégáknak. Ez azonban egyelőre lehetetlen, mert - de télllleg! - még azt sem nagyon tudom, hogy mit csinálnak mostanság...
Szólj hozzá