2004. júl 11.

írta: korbelygyorgy

Kedvenc mobilszolgáltatóm hét év után kezdi kihúzni nálam a gyufát: '97 óta van egy nagyon jó szolgáltatás, a PannonMobilPosta, aminek az a lényege, hogy  az e-mailszolgáltató a Pannon rendszeren keresztül küld egy sms-t a beérkezett emilekről. Nem nagy kunszt, minden szolgáltatónak van immár ilyen, de szerintem ez volt a legegyszerűbb és a legjobb, havi háromszáz forintért. Az egész azért is praktikus volt, mert mindkettőnknek van ilyen (+ még jónéhány ismerősnek, kollégának) és így könnyedén kommunikálgattunk, elég volt az üzenetet beírni a tárgy rovatba és ezzel tulajdonképpen az ember ingyen - pontosabban havi háromszáz forintért - elintézte napközben a legfontosabb dolgait, már ami a gyors belső adatcserét illeti.

Most megvariálták a dolgot, összevonták az internet mail szolgáltatással, csakhogy az átállás nem a leggördülékenyebb, így én például már napok óta nem kapok értesítést semmiről, kénytelen vagyok folyamatosan klikkelgetni - nem a netfüggőség vagy ilyesmi miatt, hanem azért, mert a hegyaljás kommunikáció nyolcvan százaléka , de a rádiós kommunikációnak is hál'Istennek egyre nagyobb hányada e-mailen zajlik, így  persze, hogy  tűkön ülök... Egyelőre csak a webes beállításokat ellenőriztem, nem sok sikerrel, de holnap nem leszek rest, felhívom az ügyfélszolgálatot.

Délelőttre egyébként még hagytam egy kis munkát, egy interjút készítek el, illetve vágok meg, utána megcsinálom a heti ismétlő válogatások forgatókönyvét és dél körül indulok.
Szólj hozzá