2004. sze 23.

írta: korbelygyorgy

A Gmail-akció sikeres, nem csak az érdeklődés miatt (eddig vagy nyolc meghívót küldtem el, ugyanis reggelre kaptam további hat lehetőséget), hanem azért is, mert egész hasznos infókhoz jutottam általa a rendszerrel kapcsolatban. És még csak a Bétánál tartunk... Egyre jobban tetszik nekem a Google építkezése egy másféle, nem Bill Gates és persze a nagy hardvergyártók által meghatározott, diktált hálózati életforma irányába - ehhez persze stabil és megbízható és tömegesen hozzáférhető hálóra van szükség.

A munka frontján pipa vagyok: újabb többletterhek, várhatóan többlet ellenszolgáltatás nélkül.  Nem tudom, meddig működik még jól sokak által furcsállt birkatürelmem... Vagy lúzerségem? Megközelítés kérdése. Ráadásul ma duplán szívtam, mert holnap reggel suli, meg szombaton is, így egész hétvére előre dolgoztam. Nem beszélve róla, hogy az én f*szságom miatt a Cool-lal végérvényesen kitöröltem egy fájlt, amit éppen akkor vágtam meg kínkeservesen. Összességében nem az én napom volt a mai.
Szólj hozzá