2004. nov 26.

írta: korbelygyorgy

Ma jött a rádióba egy promóciós cédé egy kalocsai kiadótól, hát a fél Dupla Kávé (az egy szimpla), Köteles István maxilemeze volt a borítékban. Én pedig ilyen szempontból perverz alak vagyok: ha valami nagyon gáz, az nálam veri  a zseniálist (például nagy Fásy-mulató néző vagyok, persze, csak ha vannak fenn haverok és iszunk), ezért nosza, be a lejátszóba. Nagyon jót mulattunk (mármint úgy, hogy nagyokat röhögtünk) a kollégákkal: egy duett található rajta rádió, klub, album stb. verzióban meg egy hazafias nóta, árvalányhajas műbalhé: Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország. Huhúúú, a fazon tuti, hogy legközelebb a Viktor mögött fog feszíteni, annyire belecsapott a mélymagyar húrokba.
 Egyébként ha emlékeim nem csalnak, és miért csalnának, annyira vén azért nem vagyok, régen volt egy Rock-Táv nevű csapat, nagyjából a Rolls-szal kezdtek, sőt a Szelidi-tónál talán láttam is őket, nos, nagy valószínűséggel ez a Köteles volt ott valami frontember. Hát ja, Thomas Anders jobban jövedelmez, mint Richie Blackmore, bár azért ez utóbbitól akkor is távol álltak rockerből lett műmulatós barátaink....

Szólj hozzá