2004. dec 04.

írta: korbelygyorgy

Hallgattam Tiborra és ma csak családi ügyekkel foglalkoztam (lásd üzenőfal :-)), beleértve természetesen a hó elején szokásos áldozathozatalt a fogyasztás oltárán. Persze ez volt az eredeti terv is, kora reggel a békéscsabai teszkóban kezdtünk, két kocsit tologattunk ketten, hátha sikerül a határtalan ajándékozási  problémákra megoldást találni, meg persze a karácsonyi eszem-iszomhoz is szereztünk be kellékeket. Megjegyzem, az ajándékozási láz számomra soha nem volt probléma, én ezeket a dolgokat az utolsó pillanatra hagyom (itt is érvényes a klasszikus Rejtő Jenői-i mondás: a legjobb Múzsa a határidő) és ilyenkor eddig még mindig sikerült jól választanom, vagy csak nagyon jó színészekkel vagyok körülvéve, akik profi módon játsszák el a "jajdejópontilyenrevágytam" életérzést.
Ebéd a szüleimnél Csabacsüdön, ahol Bonnie kutya a vidéki fílingnek adta át magát és macska-, illetve baromfikergetés közben tiszta, de tiszta mocsok lett, ráadásul  olyan engedetlen volt, hogy na, visszahívni sem tudtam. Hiába no, régen voltunk iskolában. Délután egy kis alvás, most este pedig Fodor Tomi barátom hivatalos egy kis előzetes népszavazási értékelésre, jósolni fogunk, jóféle frissen beszerzett borocskák mellett, aztán holnap ilyenekor már nagyjából tudjuk, hogy mi lett az eredmény, ha lesz ilyen egyáltalán...

Szólj hozzá