A HP egy év után teszi jóvá töketlenségét, amiben persze elsősorban a postázó-szállító
alvállalkozója a sáros, gondolom én. Még a tavalyi karácsonyi akció során, miután
megvettük az új fényképezőgépet, hirdettek egy akciót, amelynek az volt
a lényege, hogy jár hozzá egy 64 MB-os bővítőkártya. Ez meg is
érkezett, ám kiderült, hogy használhatatlan, pontosabban pont az a
kártyatípus pont azzal a szériával nem kompatibilis. Reklamáltam a
viszonylag bonyolult online rendszeren keresztül, ügyfélkód, telefon
stb. Az ügyfélszolgálatos megígérte, hogy érkezni fog az új kártya, ami
persze nem érkezett. Miután átléptem a kritikus tömeget, azaz többe
került az utánajárás, mint egy új, inkább beszereztem egy 128 megás
kártyát. Napirendre és tértem volna a dolog felett -
fogyasztóvédelmileg nem vagyok túl önérzetes, legalábbis ami a saját
beszerzéseket illeti - ha nem érkezik néhány hete egy új e-mail, mely
az új karácsonyi akciókat reklámozza. Ekkor bedurrant az agyam és
gyorsan megfogalmaztam a válaszlevelet, melyben megköszöntem a
karácsonyi ajánlatot, de emlékeztettem a tavalyira, ami számomra keserű
szájízzel ért véget, így nem létező márkahűségemet sikerült még inkább
a versenytársak felé terelni. Azt hittem, ennek sem lesz foganatja, ám
tegnap a mobilomon felhívott egy hölgy , aki persze nem elnézést kért,
hanem tömören közölte, hogy milyen módon jutok a cserekártyához: az
eredetit elküldöm postán a megfelelő kódszámok feltüntetésével és
postafordultával érkezik egy 128 megás SD-kártya, tehát az éves kamat + 64 MB.
Szólj hozzá
A bejegyzés trackback címe:
https://korbely.blog.hu/api/trackback/id/tr223379664
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.