2004. dec 31.

írta: korbelygyorgy

A HP egy év után teszi jóvá töketlenségét, amiben persze elsősorban a postázó-szállító alvállalkozója a sáros, gondolom én. Még a tavalyi karácsonyi akció során, miután megvettük az új fényképezőgépet, hirdettek egy akciót, amelynek az volt a lényege, hogy jár hozzá egy 64 MB-os bővítőkártya. Ez meg is érkezett, ám kiderült, hogy használhatatlan, pontosabban pont az a kártyatípus pont azzal a szériával nem kompatibilis. Reklamáltam a viszonylag bonyolult online rendszeren keresztül, ügyfélkód, telefon stb. Az ügyfélszolgálatos megígérte, hogy érkezni fog az új kártya, ami persze nem érkezett. Miután átléptem a kritikus tömeget, azaz többe került az utánajárás, mint egy új, inkább beszereztem egy 128 megás kártyát. Napirendre és tértem volna a dolog felett - fogyasztóvédelmileg nem vagyok túl önérzetes, legalábbis ami a saját beszerzéseket illeti - ha nem érkezik néhány hete egy új e-mail, mely az új karácsonyi akciókat reklámozza. Ekkor bedurrant az agyam és gyorsan megfogalmaztam a válaszlevelet, melyben megköszöntem a karácsonyi ajánlatot, de emlékeztettem a tavalyira, ami számomra keserű szájízzel ért véget, így nem létező márkahűségemet sikerült még inkább a versenytársak felé terelni. Azt hittem, ennek sem lesz foganatja, ám tegnap a mobilomon felhívott egy hölgy , aki persze nem elnézést kért, hanem tömören közölte, hogy milyen módon jutok a cserekártyához: az eredetit elküldöm postán a megfelelő kódszámok feltüntetésével és postafordultával érkezik egy  128 megás SD-kártya, tehát az éves kamat + 64 MB.
Szólj hozzá