2005. jan 13.

írta: korbelygyorgy

Tegnap volt valami zavar a Freeblog-rendszerben, ezért nem került fel új bejegyzés, most nem tudom, mit akartam írni, ha akartam egyáltalán (általában spontán bejegyzések találhatók itt, nem tervezem meg tudatosan napközben, hogy húúú, ezt is felteszem a blogra, meg azt is - hmmm, lehet, hogy helytelen, mert ezzel a naplójelleg válik megkérdőjelezhetővé, viszont a "blogjelleg" szerintem erősödik, mert aki tudatos én-krónikás, az tényleg jobban teszi, ha kockás irkába firkál).

Ja igen: Szabó Gyuri barátom és kollégám elindította gyulai blogját: Békés megye egy másik megközelítésből, egy barátságosabb, lényegesen kulturáltabb, műveltebb, polgárosodottabb városról van szó (na, ezért is kapni fogok :-)), szerintem érdemes odakattingatni időről-időre. Úgy látom, egy kifejezett hírblog van készülődőben, szemben az én mindenféle elemből (én-blog, hírblog, megmondóblog stb.) összemixelt  webnaplómmal

Szólj hozzá