2005. feb 27.

írta: korbelygyorgy

Engem is elkapott a retróláz: az egyik kereskedelmi lánc alföldi papucsot forgalmaz, a cégnél van kapcsolatunk, úgyhogy meg is rendeltem egy párat, holnap vagy holnapután el is tudom hozni.  Akartam egy illusztrációt csatolni, de nem sikerült: a Google képek funkciója nem adott egy találatot sem, a webes keresésnél meg csak fórumok jöttek elő.  Tallózok:

Egyébként ez az Alföldi-papucs az egyik legjobb, legkényelmesebb, legstrapább és leginkább időtálló lábbeli volt (divattól függetlenül), amit a magyar cípőipar valaha is előállított!  (Dunaújváros Online)
Hmm, egyetértek :-)

Volt egy idő, mindenki szűkített farmerben járt, kockás ingben és a nélkülözhetetlen szimatszatyor, ja és persze Alföldi papucs (Nők Lapja Café)
Igen-igen...

(...) nekem valamelyik nap az alföldi papucs és a trapper-farmer jutott az eszembe. Hú, de nagy szám volt egy ilyen papucs!:) és a trapper farmer, aminél előre lehetett tudni, hogy pontosan hol és hogyan fog kikopni...gyönyörűek voltak azok a fehér foltok a térdén és a fenekén...:)) (Origo)
A kettő nem feltétlenül járt együtt, a Trapper magyar műfarmer volt, akkor már régen lehetett kapni a jugó piacon normális farmereket, nekem az első ilyen nyolcadikos koromban Roy Rodgers volt, a dzsekim pedig US Top :-)

Gyurcsány Ferenc, avagy egy rendhagyó pálya képe (1.)Alföldi papucs, műbőr aktatáska és bársonyszék (Polgári Kör archívum)
Baromság, elhatárolom magam. Mind Gyurcsány alföldi papucsától (már ha viselt ilyet, nem emlékszem, a KISZ-es elit milyen lábbelit hordott, de Trapper farmert bizonyosan :-)), mind az ilyen hülye asszociációktól.


Szólj hozzá